.

TENZBA

2017/11/21

meitsi ja elena

Elena

Loisteliasta tiistaita juuri sinulle! Toivottavasti on ollut kiva päivä. Pörräsin taas Elenan kanssa Vamoksen jälkeen Sellossa tuhlaamassa aikaa ennen bussin ja junan lähtöä. Olen raahannut kameraa mukanani viimeiset pari päivää käyttämättä sitä, joten Elena ehdotti, että otettaisiinko kuvia niin hänelle instagramiin kuin minulle blogiinkin. Ajatus kuulosti hyvältä, joten lähdimme etsimään rauhallista spottia vilkkaasta kauppakeskuksesta ja asetuimme sitten ylimpään kerrokseen. Etenkin yhteiskuvia kaukolaukaisimella ottaessa moni ohikulkija näytti hämmästyneeltä, ja osa tarjoutui kuvaajaksikin. Kiitin avuliaisuudesta, mutta selitin pärjäävämme ihan hyvin näinkin. Saatiin mielestäni tosi kivoja kuvia kummastakin, vaikka valotus ei ollut lainkaan puolellamme. Seinä on tosi vaikea saada haalean valkoiseksi, kun todellisessa otoksessa se on tumman keltainen ja koko kuva muutenkin täynnä hämärästä johtuvaa kohinaa. Ehkä kuitenkin kuvista voi hahmottaa, että minä olen vaihtanut tukkani taas pinkiksi ja olen todella iloinen tästä muutoksesta.

ElenaElenaElenaElenaElenaElenaElenaElenaElenaElenaElena

Minä ja Elena ollaan tosi samanlaisia, vaikka ikäeroa onkin pari vuotta. Ei pelkästään se, että ollaan myös samanpituisia ja -kokoisia, vaan myös meidän tyyli, mielenkiinnon kohteet ja huumori matchaa hyvin. Ehkä siksi tutustuttiinkin heti ja lähennyttiin nopeasti. Elena oli siis pyytänyt mut mukaan aiemmin postaamalleni risteilylle tunnettuamme vasta pari viikkoa. Joskus vaan klikkaa jonkun kanssa ja sitten mennäänkin yhdessä täyttä vauhtia eteenpäin. Ainoa asia, mikä tässä uudessa ystävyydessämme mua harmittaa on se, että neiti muuttaa tällä viikolla Ouluun. Niinkun miksi niin kauas?? Ei siinä mitään, tuleepahan munkin sitten reissattua pohjoiseen aina silloin tällöin!

2 kommenttia:

  1. Ihana Tea❤️❤️ Anteeks jätän sut tänne mut pääsetpähän reissaamaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♡ ei se mitää, mä rakastan matkustamista!

      Poista

Kiitos kommentista! :3