.

TENZBA

2017/11/19

cooking drama

Erinomaista sunnuntaita lukijoilleni! Itsellä on menossa lepopäivä viikonlopun keikan ja muiden menojen jäljiltä. Korvilla mulla on kuulokkeet, uunissa patongit, ASMR soi ja pelaan sanapeliä kaveriani vastaan puhelimella. Jotkut, ketkä seuraavat snapchattiäni, tietävätkin jo, että viime aikoina mulla on ollut rankempaa. En seurustele enää, jo aiemmin välit katkaissut kaverini soitti ja alkoi ladella perättömiä juttuja musta ja ystävistäni, kunnes tajusi vihdoin, etten ainakaan enää aio olla yhteyksissä häneen. Hassuinta musta kaikessa tässä on erään henkilön kanssa hengaamisesta noussut kohu. Tuntuu, että koko some kuhisee miettien mun elämääni, joka oikeasti kuuluu vain ja ainoastaan mulle. Tuntemattomat tyypit on usein mun puolella tässä koko härdellissä, kun taas kaverini ovat mua vastaan. Ainakin jatkossa on astetta helpompaa supistaa piirejäni ja tutustua uusiin virkistäviin kasvoihin. Bestikset tietty on ja pysyy, (Halme mukaanlukien ) mutta kaikki eivät todellakaan ole sitä, mitä ovat antaneet ymmärtää. Ajatuksiani hämäsi suuresti myös eilen tapaamani tuttu vuosien takaa, joka ilmeisesti halusi lähteä treffeille kanssani. En todellakaan ole valmis tai halukas deittailemaan, päin vastoin. Tavallaan kieltäydyin, mutta silti tuntuu tosi hassulta. Tapasin myös vanhan "kaverin", jonka kanssa mulla joskus olikin jotain, mikä katkesi kuin seinään ilman selityksiä. Keräsin siinä vähän kierroksia, kunnes annoin asian olla. Kaipaan niin paljon piristystä tulevaan viikkoon, onneksi näen Sallaakin ja kaikki voi enää mennä vain parempaan suuntaan. Muistakaa kaikki pitää huolta itsestänne ja tunnistaa väsymyksen merkit, ennen kuin palatte loppuun. Niin minäkin teen! :)

JuttuiJuttuiJuttuiJuttui

2 kommenttia:

Kiitos kommentista! :3