.

TENZBA

2017/10/06

vihamiehistä frendeiksi

Olin varautunut viettämään tekemättömän aamupäivä Halmetta odotellessa. Pistin simssin päälle ja aloin rakentaa taloja. Välissä kävin meikkaamassa ja löysin ikivanhat tekoripseni. Irrotin reunoista vanhoja kuivuneita liimoja, koetin suoristaa ripsiä kaarevaan muotoon ja liimasin ne silmiin. Oon todella tyytyväinen lopputulokseen, vaikka alkutilanne osoittikin jotain ihan muuta. Pian meikin jälkeen vanha kaverini Tammi kyseli snapissa, mitä tekisin tänään. Kerroin, ettei mulla ollut oikein mitään tekemistä ennen poikaystäväni tuloa, joten hän pyysi mut kanssaan Omenaan kiertelemään. Lähdin mielelläni, koska todella kaipasin tekemistä ja ihmisseuraa. Meillä oli tosi kivaa, juteltiin vähän kaikesta, ja nähdään ehkä vielä illalla porukalla, tai huomenissa. Hauskaa tästä kaikesta tekee se, että olin Tammen kanssa vähän - tai vähän enemmänkin - napit vastakkain yläasteella, mutta nykyisin tullaan hyvin toimeen ja ollaan ihan kavereita. Hänen kauttahan tutustuin aikoinaan eksäänikin.
Jossain kohtaa Tammen ystävä liittyi seuraamme kahden kaninsa kanssa, joista toinen päätyi tänne blogiinikin. Myös kauppakeskuksen vartijat olivat kiinnostuneita eläimistä ja jäivät juttelemaan kanssamme niistä hetkeksi. Rentoja vartioita, sanon minä. Kertoivat vieläpä joskus metsästäneensä tuolla rantakäärmettä. Hui, kamala!

SmileSmileSmileSmileSmile
En tiedä, miksi alkuperäiseenkin valokuvaan kaulan kohdalle tuli harmaa läikkä. Äijä ei ole osin kuollut kuitenkaan. :D


2 kommenttia:

  1. Aivan ihana tää sun blogi. Mä rakastuin tähän blogiin heti, kun mä löysin tän :)

    https://tervetuloa-maailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :3