.

TENZBA

2017/07/21

naapurikavereita

Siivosin vähän instagram-feediäni ja ihailin kaikkia paikkoja, joissa olen käynyt. Löysin samalla blogini luonnosteksteistä tämän postauksen kuvat, joten toimikoon ne tekstin visuaalisena puolena.
Sairasteltuani viitisen päivää alkaa olo hieman helpottaa. Palasin äidiltä kotiin ja olen päässyt jo sängystä Jediä ulkoiluttamaan. Uskoisin jopa, että voimat riittävät tiskeihinkin vielä myöhemmin tänään.
Olen viime aikoina tehnyt tuttavuutta naapureihini ja kokenut yllättäviäkin tilanteita. Eilen illalla esimerkiksi, eräs herra tuli kätellen moikkaamaan meitä hänelle uusia kasvoja ja esittelemään itsensä. Sen jälkeen hän tokaisi: "sut tenzba mä tiedänkin". Ilmeeni kertoi muille naapureille kaiken. Hän oli ilmeisesti seurannut sometouhujani jo jonkin aikaa, mutta vaikutti ihan tavalliselta naapurin jäbältä. Parina päivänä oon kyläillyt myös uuden tuttavani Jennan luona pelailemassa pleikkaa. Siinä vasta on minun kaltainen nainen. Mikäli hengaillaan jatkosssakin yhdessä, tuutte todennäköisesti huomaamaan sen!

BathrobeBathrobePoolsidePoolsidePoolsidePoolsideBathrobeBathrobe

Silzu palaa tänään taas kotiin lomille ja haluaisin kovasti esitellä hänelle puhtaan ja kiiltävän kodin. Valitettavasti kuntoni ei kuitenkaan vielä riitä puunaamaan kaikkea, mutta koetan tehdä edes jotain. On tämä ärsyttävää kun joka yskäisyllä tuntuu kuumeiselta, sitten hikoiluttaa ja taas palelee. Noh, yrttejä ja teetä naamaan, raitista ilmaa keuhkoihin ja paljon lepoa kropalle ja päälle. Kuulemiin taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :3