.

banners

2017/07/19

fricken sick

AutossaAutossaAutossaAutossa

Pari hassua autokuvaa Baltian matkalta. Olen ollut hiljainen blogissa ja youtubessa muutaman päivän, mutta mulla sattuu myös olemaan siihen hyvä syy. Oon todella kipeä. En tiedä varmasti mikä mulla on, mutta tuntuu, kuin pää olisi täynnä räkää, yskä on tosi kova, nenästä valuu lisää räkää ja yleisvointi on suhteellisen heikko. Vein tänään päivien kärsimyksen jälkeen Jedin naapurille hoitoon huomiseen saakka, jotta voisin rauhassa sairastaa. Koiranhoitaminen kaiken tämän keskellä on tosi vaikeaa ulkoilutus ja leikkiminen mukaanlaskien. Nyt olen äidillä lepäämässä, sillä molemmilla meillä on samanlainen tauti meneillään, ja yksin sairastelu ei ole yhtään kivaa. Saa nähdä, voinko jo huomenna paremmin. Youtubesta löytyy ajanvietteeksi matkavideoni Riikasta. :)

4 kommenttia:

  1. Riiasta*. Aina kun kirjoittaa tuon Riikasta niin tulee mieleen Riikka -niminen ja sitten että on matkaillut hänessä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Musta on selvempää kirjoittaa Riikasta, vaikka tietty kieliopillisesti sun mainitsema saattaakin olla oikeempi.

      Poista
  2. Mäkin kyllä kirjoittaisin Riikasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikilla on eri tyylit ilmeisesti :D

      Poista

Kiitos kommentista! :3