.

TENZBA

2017/06/08

mun blogi ja mun säännöt

Oon tuijottanut tätä tyhjää postausta ja kuvaa jo parin päivän ajan. Oikeastaan voidaan ehkä puhua viikosta. Haluaisin kovasti kirjoittaa blogiini jotain, mutten vain tiedä mitä. Mitä sanottavaa mulla muka on? Voisinko valittaa jostain, kehua jotain kenties?

*syö sienikeittoa*
*saa idean*

Puhun nyt teille bloggaajista, enkä millaisista tahansa, vaan ammattibloggaajista! Heillä on todella kauniit ulkoasut blogeissaan, vähintään yhtä kauniit kuin he itse. Monella on myös oma vaate- tai kosmetiikkamallisto, laaja ystäväpiiri ja muutoinkin todella hyvät verkostot ympäri maailman. Heidän tyylinsä hipoo täydellisyyttä, kuten jokainen valokuva laadukkaasti todistaa. Hiukset ja meikki on tuntien työn takana, ehkä jopa ammattilaisten kädenjälkeä ja lyhyehköt kirjoitukset vangitsevat mielenkiinnollaan. Haluaisin olla kuten he.

Vai haluaisinko?

Haluaisinko todella käyttää tuntikausia päivästäni ulkonäön ehostamiseen, kun en muutenkaan pidä edes meikistä? Jaksaisinko valita kauniita mutta epämukavia asukokonaisuuksia ja päivittäin mennä vieraaseen lokaatioon kuvauttamaan itseni? Uskaltaisinko vastata puhelimeen? Jaksaisinko kaluta tuntitolkulla sähköposteja ja soitella puheluita bisnestapaamisista, yhteistöistä ja uusista ideoista? Ehtisinkö tehdä yllämainituista mitään, kun mulla on tämä koirakin, joka varmasti häiritsisi kaikenlaisia kuvaussessioita? Olisinko sovelias tekemään ja markkinoimaan omaa korumallistoani, kun vaihdan korvakoruni maksimissaan kerran kuukaudessa? Entä kaikki juhlat? Inhoan juhlia.

Toisinaan tunnen olevani täysin tyytymätön elämääni ja blogiini, jaksamiseeni ja tekemisiini, mutta on mulla näitäkin päiviä, kun tiedän panostavani juuri kiinnostukseni ja energiani ehdoilla. Ehkei mun lifestyle ja satunnaisesti epäaktiivinenkin blogini ole niin perseestä, kuin musta tuntuu. Ainakin teen just sitä, mitä haluan. Eikö se ole tärkeintä?

kukkia

4 kommenttia:

  1. Sun blogi ja sinä olette just hyvä näin!

    VastaaPoista
  2. Ihana eka postaus minkä luin. Ja sait mut kiinnostumaan. T. Instaseuraaja joka inspiroituu ja ihailee Sun kuvia. Pysy omana itsenäsi, se on sinussa parasta ❣️

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! :3